Sista passet med sundsvallgänget

Ja, sorligt men sant. Imorgon byter vi chef och maria, angela o tony drar hem igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men Angela har verkligen gjort om hela restaurangen under tiden hon varit här. Förut fanns det som ingen struktur men nu gör det vilket känns också. Man märker verkligen skillnad.

Ni alla tre kommer bli saknade. HOppas ni inte glömmer bort oss nere i söder ;P

Jag har tyvärr inte någon bild på tony.. Men se så glada dom ser ut!:)

Idag, precis som igår, 14-23. Jag hoppas det blir lugnt samt att jag slipper vara i köket under middagen. Älskar när jag stänger att jag är dt elr kassan under middagen.

Well, Yeah.

Nu ska jag hinna städa lite innan jag måste dra. Btw så skulle jag hämta ut mitt pass igår, kom till 13.20 och jag började 14. Tänkte att det spelar ju ingen roll om jag måste åka kvart i från polisen. Men när jag kom dit var det ÖVER 20 nummer före mej.Ofta jag orkar vänta. Typ i 2 h ... Aldrig. Därför känner jag mej verkligen stressad över visumet för man måste söka MINST 2 veckor innan och det är 1 mån kvar nu.. SHiiiit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0