Sjuuk vecka !

Jag vet. Varit ett tag sen jag skrev men jag har mått skit denna vecka, har helt enkelt inte haft lust. Var sjuk mån-fre och sen på lördagen spydde jag och mådde skit igen. Vet egentligen inte varför. Söndag bestod av huvudvärk och ont i magen samt kroppen. Något är fel på mej, har fortfarande ont i magen. Mamma gjorde mej orolig om att blindtarmen kunde vara inflamerad.Usch det hoppas jag verkligen inte.

Min vecka har väl bestått av att vila i sängen. Igår kunde jag inte sova förrän halv 4 kanske jag för jag sov hela dagen. Inte kul eftersom jag snart ska börja jobba, lång pass oxå 10.30-19.30. Hoppas jag kan jobba hela passet men mår inte ens bra nu!

Jajja, ska göra mej klar nu innan jag ska dra!

See ya dudes

Kommentarer
Postat av: DIN BESTE VEEN :):)

Åh Saris!<3 Nu blir jag lite orolig! Ta hand om dig och ät broccoli och drick massa vatten/te! Krya på dig!!

2010-03-08 @ 16:12:28
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sex and the city = SATC

2010-03-10 @ 03:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0