Snart!

Nu har jag fått alla uppgifter jag har för att söka visum, yes. Imorgon ska jag skicka det. Så om det går igenom får jag det någon gång nästa vecka! Kan inte alla hålla tummarna åt mej nu?

Hämta mitt pass idag men fyy vad man ser ut. Min mun ser helt missbildad ut, helt seriöst. Först hade jag tänkt ta en bild på den och lägga in den i bloggen men NO WAY. Jag tänker inte förödmjuka men så mycket. Lite stolthet har jag allt.

Måste dock komma ihåg att skriva detta nu. Är bäst på att glömma grejer. Även viktiga!
(Komma ihåg, komma ihåg, komma ihåg) Damn, hoppas det sätter sej i minnet nu.

Ska träffa karin ikväll, vi ska bara chilla och hyra film.

See ya dudes

Kommentarer
Postat av: friss

Du måste fota fota fota i bangladesh me nykameran! Sedan ladda upp på photomasters!

2010-03-29 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0