14 maj - ett minne for mej

Trots att vi har fullt upp med brollopet och aallting infor kvallen sa ar detta en sorlig dag for mej.

Jag tanker pa dej idag, jag har din familj i mitt huvud. Spelar ingen roll vad som har hant fore just nu idag, bryr jag mej inte ett skit om det<3





Jag onskar att jag kunde vara dar for dej. Trosta dej. Du har varit med mej hela dagen, varenda timme, varenda minut, varenda sekund. Denna dag ar tillangad for dej och inget annat. Det jag har varit med om far vanta en dag eller tva, det gor ingen skillnad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får tårar i ögonen när jag läser detta. Även om du inte är här fysiskt så hjälper det mycket att veta att du finns här psykiskt. Jag älskar dig gumman!

2010-05-14 @ 21:02:09
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0