21 maj

Ar det ialf har, klockan narmar sej 01 pa natten och vi ska snart ta och lagga oss. Imorgon aker vi till natore, en by ca 7 h fran dhaka, sa jag kommer inte kunna uppdatera tills vi kommer tillbaka pa sondag.

Nog om detta.

Den 21 ar ett speciellt datum for mej och jag har aldrig gjort ett inlagg om detta eftersom jag anser detta for personligt for att publicera. Jag har en tendens att kanna mej nere denna dag varenda manad av en speciell anledning. Nog tycker manga att jag borde komma over detta men det ar svart. Jag maste ga vidare i livet vilket jag ha gjort men nu efter en tid har jag kommit fram till en grej. Jag kommer aldrig att glomma vad denna dag innebar, denna del av mitt forlutna, mitt bagage, kommer alltid vara i mitt hjarta. Valet jag gjorde angrar jag inte, det jag angrar ar att jag satte mej i positionen att jag tvingades att valja. Valja hur mitt liv skulle bli i framtiden. Det spelar nog ingen roll vad folk an sager, sorgen kommer nog aldrig forsvinna. Hur allting hande, hur jag stod i livet just da blev den avgorande faktorn. Med facit i min hand vet jag att jag agerade ratt, att jag valde att saga nej.

Jag ska inte skriva sa himla mycket mer utan vill bara saga att detta kommer forfolja mej livet ut. Det kommer sitta fast i mitt hjarta for evigt. Jag vet battre nu, jag ska aldrig satta mej i en situation dar jag ska behova ta ett sadant beslut igen, det var det svaraste jag nagonsin gjort. I det ogonblicket kandes det som man var aver nagon, beslutet var mitt att ta men det involverade inte bara mej.

Minnet kommer att leva kvar och jag har mej sjalv att skylla pa. Varfor jag kommer att plagas resten av livet pga ett felaktigt misstag.

Det var inte ditt fel, bara mitt.

Karlek fran hela mitt hjarta, Sara

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

Tänker på dig <3 finns alltid för dig! de vet du.

2010-05-21 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0