29 maj

Kan inte fatta att jag aker imorgon kvall eller snarare 04.00 den 31 maj men anda, det ar som imorgon. Jag vet inte, kanner mej tom och ledsen over att tvingas lamna detta fina underbara familj. Och da menar jag inte sjalva just denna familj utan alla deras slaktingar. De ser mej verkligen som en i familjen och jag kanner mej som en oxa.

Vi ska har film maraton med sagon om ringen nu sista kvallen... kommer bli nice..

Hade tankt skriva varsta langa om mina upplevelser men jag vantar nog tills jag kommer hem och skriver da eller om jag skriver pa arlanda eftersom jag maste vanta 6 h pa flyget om allt gar sin vag.

Pussar och Kramar till alla er hemma sa syns vi den 31 maj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0