6 may

Klockan ar snart 9 och middagen ska serveras om kanske en 1 h eller 1,5 h. Igar kakade vi vid halv tolv typ.

Idag var vi pa ett 9 vaningsshopping mall och kollade pa allt och inget. Kopte nagra filmer samt at konstig fast food mat. Vet inte om jag verkligen gillade det precis.. Vi har sett post grad samt juno idag faktiskt. Sjukt bra filmer. Det var frisse som indroducerade den fortsnamnda till mej och det ska jag val tacka for. IDag letade vi efter skor. Men huvva vilka fula skor det finns har och inte tog jag med mej ngr hogklackade skor alls. Pa brollopet maste man ha hogklackat men det finns som inga fina som jag vill kopa. Visst jag skulle anda aldrig anvanda dom hemma men fortfarande, maste jag ju vilja ha dom. Ialf just nu. Sa kanner press att jag maste kopa ett par innan den 12 och de ar inte lange kvar helt arligt.

Just nu sitter jag och skriver detta pa word. Far val copy in det senare. Strommen har helt gatt och internet funkar inte. Strommen gar fan hela tiden. Sjukt jobbigt.

Lite bilder kommer fran dagens handelse men det blir sa fort internet funkar igen. Det ar 3 dagen internet kranglar. Sjukt irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0