dag 2

Jaaa eller kanske dag ett ska man saga. Jag har egentligen sovit hela dagen. Kopte mej en klanning. Dock ingen som man kan bara hemma men en som behovs har.

Jag sov pa formiddagen, sen borjade det regna vilket holl i sig i ca 1 h. Sen gick vi ut da och det var skit harligt vader da. Blasigt och monligt. Jag vet att man inte ska klaga pa varmen men nar man inte far sola och bada pa en strand upplevs varme som lite jobbigt ibland. Hahha anda bra att det ar typ forsta dagen jag ar har och jag klagar. Jajja men jag kommer saker vanja med med varmen.

Jag vill garna lagga ut bilder men det tog men an 10 min och den var halvvags da. Har inte tiden att sitta sa langen och vanta just nu. Klockan ar 16.41 och vi har nyss kakat lunch. De ater middag vid elva tiden. DEt jag kan saga, ah vad jag ha saknat dal. Jag ska lara mej att gora det sa jag kan gora det nar jag kommer hem. Jag har gett alla presenter som jag tog med mej. DE ALSKADE SVENSKT LOSVIKTSGODIA! Sarskilt lillerbrosan. Haha as kul. Det kanns verkligen skont att vara har. Som semester. Jag behover inte tanka pa att jag maste gora vissa besok eller annat. SOm jag har sagt forut till de flesta ska jag vara med i deras familjskusins brollop. Sjalva cermonin tar 3 dagar. Da ska man aven har 3 olika outfits pa sej. Sa imorrn blire nog shopping tills 2 nya sari. Det borjar den 14 maj sa jag ska egga kort da. IAlf sa ar det tradition att brudens familj tar emot moderns sida och brorsan som i det har fallet ar kibria, pappan i familjen, tar emot folket fran faderns sida. Alltsa under 2 hela dagen kommer det vara kanske 30 pers som bor i denna lilla lagenhet. Jag undrar hur det kommer att ga men.. Man kommer aldrig fa en stund ledig. Nar man ar ute blir man ju ut tittad hela tiden och det blir nog massa massaa fragor till mej under dessa 2 dagar.

 Jag ska gora ett nytt forsok imorgon och lagga in bilder. Bara sa ni vet ar det mellan 30-40 grader har. Hugh differents....

So long amigos

Kommentarer
Postat av: carro

hej hopp gumman =) kul att höra att du tog dej fram i alla fall, hoppas på bilder snart då! :D saknar dej <3

2010-05-02 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0