Dag 3

Uff jag skrev just varsta langa inlagget men allt forsvann vet inte varfor...

Jajja, idag har vi ialf inte gjort nagot speciellt. Klockan ar 12.42 och klockan 3 nar hennes mamma kommer hem ska vi och kopa sari till brollopet. Eller ialf titta pa tyger. Tydligen tar det mellan 2 - 3 dagar att bestamma allt for man vill hitta de finaste. Vilket jag kan tycka ar ratt drygt eftersom det ar sa varmt. Och vi maste ju hitta 2 st sari.

Eftersom jag tappa lusten nar hela inlagget bara forsvann sa orkar jag inte skriva mer.

Dock ska jag forsoka pa att ladda upp bilder,hoppas hoppas det gar denna gang!

 detta at jag innan flyget till doha skulle ga. Nypressad apelsinjuice

 Prokriti, min van.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0