Första maj

När alla demonstrerar och visar sin ilska eller mer kanske gör det för dagens skull sitter jag på Park Inn hotell och väntar på bussen som ska ta mej till Arlanda. Klockan 11.05 går flyget till Dhaka. Men först ska jag mellanlanda i Doha. Igår flög jag från Umeå till Arlanda. I alla fall så skulle flyget gå 19.05 men det blev försening efter försening så flyget lyfte till slut 21.20 istället. Kul början känner jag! Läste dock i horoskopet att 1/5 skulle vara min lyckodag så jag hoppas det stämmer så allt går sin väg. Jag somna vid tolv kanske och tog mej upp i morse 07.20. Frukosten var faktiskt riktigt bra. Inte något speciellt men man saknade som inget, allt man behövde fanns. Det var som inte såna dära som har extra extra men varför behöva något sådant?
Nu har jag en halvtimma att dryga ut innan bussen kommer och hämtar mej. Sen på utrikes direkt och checka in. Det kommer bli en lång dag, det känns så redan nu men förhoppningsvis kommer allt att gå bra.
Jag uppdaterar när jag ha kommit fram till dhaka och hunnit komma igen med sömnen lite grann.
Hoppas alla har det bra där hemma :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0