Maste allt vara sa komplicerat?

Manga grejer hande just innan jag akte. Eller sanningen kom fram da. Sanningen som sarade mej totalt och lamnade mej helt forvirrad. Jag har nu fatt lite tid att tanka igenom detta. Vad jag ha gjort och vad som gjordes mot mej.

Jag vet att livet ar till for att vara komplicerat.
Men man kan ju alltid hoppas pa en sago med slutet alla levde lyckliga i alla sina dagar. Att leva ska inte vara en dans pa roser. Tyvarr...

Jag fattar bara inte varfor, det gor jag inte.......


Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om min photo shoot på sofia?

2010-05-08 @ 08:35:32
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Therese

Fina trosor eller hur :D



Vännen, vill inte att du skla vara ledsen. Du är värd så mycket mer. Hoppas du mår bra!

2010-05-08 @ 08:56:14
Postat av: Fanny

Open up your heart! Jag såg ju att du mådde dåligt på jobbet! Kom heeeem ;)

2010-05-08 @ 17:26:45
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0