Nu ar det familjen igen

Alla slaktingar har akt hem, de sista akte imorse. Troligen ska vi till natore fre-lor vilket kommer blir kul!

Forra natten sov 37 pers har. Vi hade bjudit hela slakten pa middag sa vi var ca 45 som kom men bara 37 som osv aver. Vissa bor har i dhaka, brudparet kom ocksa. jag och prokriti gjorde 4 st kladdkakor och alla bara alskar den. Alla ba: jag vill veta receptet du maste skriva ner det. Visst men grejen ar att dom inte har mattsaken sa jag kan inte skriva dl eller sa. Jag kopte med mej lite grejer till familjen och det var en av grejerna sa det ar mkt enkla. Men jag ska forsoka skriva i koppar eller sa...

Idag ska vi lamna igen ngr filmer pga dalig kvalla plus hackar sen blir ska vi forsoka develop some pictures innan vi drar till natore sa dom kan fa lite bilder. Kostar 50 cent per bild sa sa himla billigt ar det inte, ungefar som swe.

Igar var vi pa en nojespark med ngr av slaktningarna, agt av regeringen. Med det menar jag att den var val inte den basta. Allt agt av regeringen ar inte sa bra. Det var val riktat till yngre barn men det va kul att se den ialf. Vi var bara 7 st, skulle nog varit jobbigt om man hade varit fler.


Detta var ganget, plus mej sjalv da :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det så trevligt Sara :) vad skoj! Längtar tills vi kan höras/synas.

2010-05-19 @ 22:24:02
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0