Sleepnap

Idag var vi pa en marknad som dom kallar det. Jag skulle val saga en mindre galleria, fastan den ar storre kungapassagen. Ialf sa hittade jag antligen efter manga om och man, halsband, armband (fastan jag hatar att anvanda armband) men inga skor. Hitta ett par relativt fina men tydligen skulle klacken vara hogre. Nar man antligen hittar ngt fint i denna stora blandning av hemska skor sa ar klacken for liten for ett brollop. Med halsbandet kommer det ett par ornhangen alltsa som ett set sa haha funderar pa att kanske ta hal. Funderade egentligen pa att gora det innan men prokriti kan gora det at mej. Dock kommer det gora ont som satan plusa att jag ar radd att det kommer bli infekterat. Sa jag ar lite fundersam. Hade ju hal fran alder 8-12 kanske sen orkade jag inte mer plus att det blrv infekterat sa jag sket i det. Men nu hmmm.... jag vet inte.. 

Vi var dar med hennes pojkvann. Ja att ha pojkvan ar som sagt inte som hemma. Det har snart varit tillsammans i 1 ett men smyger med det. Flickan som ska gifta sej hade ett forhallande med hennes blivande man i 7 ar utan att saga till foraldrarna. Ja, det ar konstigt. Som sagt, nar pojken fraga om tjejen vill bli tillsammans tar det mellan 2-5 manader innan hon svarar. Samt att det haller i princip bara handen och inget mer. Kanske efter ar sa kommer forsta kyssen. Dock sa har prokriti och han redan kysst men anda. Det kanns helt insane jamfort med oss. Hennes syrra har haft ett forhallande i ca 3 ar och de sager inget till foraldrarna. De kanske kan ses ngr timmar varje manad eller sa. Naa fattar inte...

Jag skulle lagt in bilder pa henne och hennes pojkvan men eftersom hennes foraldrar kan se tar jag inte den risken. Far val gora det nar jag kommer hem.

Nar vi kom hem vid 4 snaret hade en kompis till deras mamma kopt 3 skjortor at mej plus en t-shirt. Alltsa fin skjortor. Jag kan da saga att inte anvander jag sadant ofta men det ar ju alltid bra om jag sager sa. Idag hade jag faktiskt for forsta gangen min egen star wars t-shirt och en langkjol som jag har fatt av deras mamma. Haha kandes anda konstigt att inte ha byxor pa mej men skont att variera sej samt ha lite av mitt eget som jag ha tagit med mej. Plus en skarf saklart! ;)

OOOCH nu har min mobil borjat krangla IGEN. JAG BLIR GALEN. Den slar av sej sjalv sen pa av sej sjalv. Nar den slas pa behover jag inte skriva in pinkoden som vanligt, och sen dor den igen. Nar jag tar ut batterier och satter tillbaka det slas den pa av sej sjalv. Maste lamna in den pa lagning igen nar jag kommer hem FOR 3:e gangen, lamnade in den bara for ca 1 manad sen om ens det, SUGIGA MOBIL. Maste skaffa en ny !!!

 

Lunch pa KFC, tydligen ett stort amerikans fast food kedja. Det var saa mkt battre an den pa 9th floor. Finns knappt ord hur mkt battre det var. Har smakade det kyckling och inte 10 lager av friterat crispy skit som man avr tvungen att ta sej igenom innan man nadde till sjalva kycklingen. Naa usch och fy pa 9th floor...


Pojken langst ut ar brorsan i familjen, han bredvid ar en kompis. Kvinna langst ut ar mamman och den andra ar hon som gav mej 3 skjorter plus en t-shirt. Alla ar sa himla snalla mot mej, jag far grejer hela tiden. Sjukt snalla! :)

Okeej, nu ska vi vanta pa middag som ar ca 22.30-23.30 , sen blire nog film, sex and the city hoppas jag ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

åååh när kommer min fina partypingla hem då ;)?

2010-05-10 @ 09:12:27
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0