Stora dagen

... Har kommit...

Nu ar det dags for avfard mot ett kallare klimat och en svensk sommar pa ingang. Jag hoppas att det inte blev som last summer da det regnade nastan hela sommaren, jag var ju som sagt inte hemma men anda. Min sommar kommer att bli valdigt konstig. Nar jag har semester har ingen annan semester kul! Och om karin far semester drar hon ivag till hickan direkt. Och johanna kommer att jobba hela sommaren oxa. Sen alla pa jobbet oxa, ingen som jag skulle vilja umgas med har semester nar jag har. Men men, det blir nog sakert bra. Skulle vilja dra ivag till alanya i sommar med men pallar inte aka bara en vecka och det ar svart att fa med sej en kompis i 2 v. Men som sagt, kanske jag aker utomlands i host anda men nog inte turkey. Sa jag hoppas hoppas att det blir av.

Klockan ar 18.18 nu typ och jag drar nog mellan 24-01 till flygplatsen. Sa typ 6-7 timmar kvar innan jag drar harifran. Planet lyfter inte forran 04 men anda. Maste vara dar i god tid och jag ar saa nervös!! Jag tror mitt bagage kommer överstiga 20 kg och det skrammer mej verkligen. Jag haller tummarna for att inget sadant som hande forra gangen hander igen. Det kommer inte bli kul. Samt att denna gang ar jag helt ensam, ingen som man kan prata med om problem uppstar. Men men, jag hoppas att allt ska ga bra och inget ont ska handa.

Jag har packat allting klart nu och har köpt lite snacks pa vagen tillbaka.

Jaa, nu ar jag snart tillbaka i swe..

See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0