Äntligen jobba!

Kommer bli råkul. Ialf roligare än att sitta hemma som jag nu har gjort i typ en veckas tid. OOoo tiden går fortare och fortare. Nu 2 veckor tills inflyttning samt ca 2,5 vecka until i'm going to PARIS .. Två grejer jag verkligen verkligen ser framemot.

Och vill ni veta en grej? Jag har faktiskt sökt 2 kurser på umeå universitet till vårterminen 2011. Fast jag vet inte om jag kommer in eller inte. Tydligen är en av dessa riktigt populär så osäker om jag kommer in på den. Om ni undrar vad jag har sökt så ska jag berätta. Som 1:a val har jag sökt Freds- och Konflikthantering 2:a Internationella relationer. Den första är på 30 p om den andra är en pytteliten kurs på 7,5 p typ. Men jag vet fortfarande inte om jag ens vill börja plugga. Dock kände jag att det gör ju inget att söka, man kan ju bara tacka nej om man inte känner sej motiverad.

Sen så är tanken att jag ska göra högskoleprovet men mer och mer börjar jag känna mej osäker. Jag har gjort lite från andra års och fy vad dålig jag var. Jag vet inte om jag vill göra det och sen så kommer det in i systemet och f.o.m när man söker utbildningar ser alla det. Så hmm... börja få kalla fötter om jag säger så.

Sen en fråga bara: Ser jag ut som någon som alla tror att man kan dumpa grejer hos och be mej rensa upp åt den? Jag menar, lös era egna problem. Jag är less på att behöva vara någon medlare överhuvudtaget. Så låt mej vara ifred.
(När det gäller mina närmaste så lyssnar jag hela tiden, detta gäller dom som jag knappt känner men ändå anser att jag ska lösa deras problem)

Om ni har lite tid över kan ni alltid gå in på http://www.photomasters.blogg.se och se på fina bilder, senast nyhet från Italien ;)

Ciao bella

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då blir det inflyttningsfest snart då?=)=(

2010-10-17 @ 21:40:39
URL: http://johannaaa5.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha oj var inte meningen att göra en ledsen gubbe på slutet :P

2010-10-19 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0