Muuuhuu

Fortfarande dålig. Jag hoppas hoppas hoppas att jag blir bättre på några dagar så jag kan jobba på fredag annars skulle det suga balle........................................

Försöker sova men ja kan inte andas ordentligt. Så nu kollar jag på gamla bilder och funderar på det förflutna och även på framtiden. Vill jag plugga, vad vill jag börja plugga. Det finns ändå många program som skulle vara kul att läsa. Kollade igår utbildningar men det är svårt.


Kan man inte alltid vara brun och vara utomlands, saknar värmen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Visst kan man alltid vara brun och utomlands! Utbilda dig till reseledare så ... ;-)

2010-10-15 @ 22:17:08
Postat av: Sara

2010-10-16 @ 11:06:34
Postat av: Sara

JAmen självklart kan man göra så. Det är faktiskt något jag tänkt men får se om jag hinner med det. UFf, finns så mycket man vill göra i livet.

2010-10-16 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0