Woops 10 okt

Tiden går fort. Antingen för man har så roligt, tråkigt, surt eller bara stressigt. Vad som har påverkat mej? Hm. Det kan mina kompisar säga. Hur som haver så är jag grymt grymt förkyld. Det skulle inte förvåna mej om mitt huvud sprängs när jag sover. Jag har ont i huvve när jag står upp, sitter ner, ligger ner. Min hals bränner och jag kan knappt äta något. Var hos karin på buffé och med sån god mat var det verkligen jobbigt att käka. Mina halsmandlar känns som de är 5 dubbelt så stora och gör så ooont! Det känns även som någon har stoppat en strumpa i min öron. Plus den jävla snuvan. Ingen skön känsla. Jag kommer inte kunna jobba imorgon, thats for sure. Men det irriterande är att jag verkligen behöver jobba. Alltså jag säger det inte bara för att utan att jag behöver verkligen jobba!! Jag behöver bli distraherad av något. Så vara hemma kommer inte vara kul. Jag är faktiskt förbannad på att man blir sjuk. Varför blir man sjuk för?

En sak undrar jag, hur definierar man lycka? Hur vet man om man är lycklig, egentligen? Är det människornas arv att vara lycklig. För om jag kollar runt med de flesta jag känner. I mina ögon är det inte många som är lyckliga. Alla, även jag, har sina problem. Men är då lycka ett liv utan problem, utan drama? Vilket tråkigt liv det skulle va.. Eller är man så pass scrud up as a human, att man inte vet hur riktigt lycka kan vara? jag tror att kanske man aldrig kan vara lycklig, utan man är mer lycklig under några ögonblick. Det kan åka bort närsomhelst men kan även kommer till en när man minst anar det. Att man borde ta vara på dessa få ögonblick som inte händer ofta tror jag är väldigt viktigt. UFff, varför pratar jag kojja??? Hahahah Jag måste vara väldigt sjuk  .....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0