Things to do

Skön kväll.. Jag behövde ta igen mej.

Jag var så ggrymt less igår. Helt sjukt. Men känner mej på bättre humör idag vilket känns bra:)

Det var ett tag sen jag skrev men som sagt har fått en ny dator och har haft massa grejer att ta hand om och göra.

Grejer på g nu:

- Flytta vilket är en stor fet grej och MASSA MASSa behövs tänkas igenom.
- Börja plugga till BSM. Är grymt stressad för jag kan inget överhuvudtaget !!!!!!
- Få igen kondisen. Jag vill ha igen den nuuu !!!!
- Göra en budget
-  Plus mera skit som jag inte vill skriva på en offentlig blogg.

Ångest snart 21 september, fatta !

Har lust att lägga upp några bilder, båda nyss och förut:)


Söta tjejer på stan =)


Gulliga taheri som vägrar höra av sej !!;)


Jag, maria och moster tar en sväng med hästarna!


"Huh, what's that ???"


Söta söta vännen min <3

Kommentarer
Postat av: devetdu

åh kan inte jag få följa med och vara me hästarna lite någon gång? =) skulle tycka det va as skojss.. + att det är fan dags att vi tar en ny snyggbild på oss..

2010-09-17 @ 14:46:06
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera kvinna!

2010-10-01 @ 16:24:49
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0