02,51

Här sitter jag 02,50 och känner att jag kanske borde sova eftersom jag ska upp 8 imorgon bitti för jobb. Jag slutade 01,50 typ eftersom det var sjukt mycket gäster idag. De ville som inte sluta komma, men men dom ger mej ju min inkomst så. Får väl tänka så.

Men som alltid efter ett stängningspass och efter ett långt pass som denna är jag ju pigg när jag kommer hem. Det är varmt och skönt ute, verkligen sommarkänsla. Längesen det var så varmt kl 2 på natten. 

Imorgon blire jobb till 8 men hoppas jag får sluta 7 kanske någon snäll själ kan tänka sig att ta en timma av mitt pass. Vi får väl se om denna själen finns imorgon. Då blire stressa hem, duscha och göra mig klar för förfest hos carro. Ska dock chilla rätt mycket eftersom brorsa konfirmerar sig på söndag. Tänk att han har vuxit så att han börjar 9:an till hösten, ofattbart. Han kommer alltid vara max 12 år för mig. Men då kommer ju tanken, fy vad gammal jag har blivit. Jag känner mej fortfarande som 18 år, inte en dag äldre förutom att jag jobbar ist för att gå i skolan. Och ändå närmar sig dagen då jag fyller 21. Bara 1 månad och 19 dagar kvar. Sen måste man ju till USA när man fyllt 21:)

Jadu, får nog tvinga mej själv i säng nu..

Kram/Sara

Kommentarer
Postat av: joss

jaaa det vill jag :D :)

2011-07-03 @ 21:54:37
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0