Blåsigt och kallt.

Idag ville jag åka och bada men icke, det tillåter inte vädret. Molnen hade en annan vilja. Dock börjar det blir finare nu. Så nu ska jag träffa Johanna och förhoppningsvis carro oxå men vi får se. Hon hade lite roliga planer att kolla upp, hoppas hon gör det!

Om några dagar kommer antagningsbeskedet. Jag är lite halv nervös faktiskt. Men jag hoppas på ett positivt svar. Annars får jag jobba på som jag gör nu. Åh som alltid får jag aldrig problem att sluta komma. DET GÖR MEJ SÅ FÖRVIRRAD. Jag vet inte hur jag ska göra.... Jag måste får mer info innan jag bestämmer mej, känns som att då är jag verkligen kvar här i umeå, samtidigt börjar jag plugga kommer jag hur som haver vara här i minst 3 år. Sen så är pengaproblemet en grej också.. Jajja, stora beslut väntar.


Jadu, nu ska jag göra mig klar och sen träffa fina johanna.

Kram/Sara


Kommentarer
Postat av: sara

Jag håller tummarna!!

sv. haha jag har ändrat nu, men ska ju betala igen snart! :D påminnnn miig! å bilderna är ju schiiitschnyygga ;)

2011-07-13 @ 22:33:36
URL: http://taheri.blogg.se/
Postat av: Josefin

dags att uppdatera ? ;D

2011-08-29 @ 20:09:41
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0