Kort på kort

Hellå, jag har nu gjort min stängningshelg vilket känns grymmmt sköönt! men har 2 väntande denna månad så nja, inte världens roligaste..

Jaa hade som skrivit ett ok inlägg så laggade datorn och ingenting sparades. Typiskt eftersom klockan är snart 3 och jag ska upp 09 imorgon. Vill som ta vara på min lediga dag, det känns verkligen behövligt. Det gick bra att stänga idag i för sig mej men helgen har faktiskt tagit en del på mig.

Idag var jag på lunch men gullepluttarna johanna och frisén vilket var mysigt. Dock hade jag hoppats att vädret var lite bättre.

Och morgondagen lovar lunch och lite stan med ny hemkommna therese. Det kommer bli en rolig dag. Sen blire att umgås med söte miss fanny från landet med alla diamanter och smycken. Jag skulle också vilja va därifrån!

Nyss beställde jag ett "kort på kort" från swedbanks hemsida. Och denna bild valde jag, jag tror den kommer bli jättefin.

En bild från soluppgången från Santorini.

Sen har jag även blivit en månadsvis generös givare. Jag har sagt ja till att bidra en summa varje månad till projektet "skolmat blir kunskap" som jag har föreläst och är rätt insatt i.Så det känns väl bra, dock så tror jag att alla kan lägga en hundring per månad åt gott ändåmål. Det är bara att ist för köpa 2 tröjor så köper man bara 1. Men är det inte värt om du kan hjälpa till att människor som lever i dåliga förhållanden får chansen att få en gratis måltid så dom kan fokusera på skolan.



Kom igen, alla kan bidra. Små som stora donationer, varje krona gör skillnad!

Nä natti natt alla barn,

Kram/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0