Lördag och jag är ledig.

Jag vaknade för ett tag sen och insåg att jag hade lämnat tvätten i torktummlaren över natten, efter therese kom glömde jag helt bort det. Så jag sprang ner för att hämta den, kände mej så dum för att ha glömt bort det. När jag kom ner så låg min grejer i en hög. Ingen hade slängt dom på golvet ialf.

Var ledig igår och spenderade dagen med att tvätta lite och sen en sväng i norrmjöle. Riktigt härligt att bada och sola, det var sköönt. Första doppet i Sverige för i år.

Väntar på att taheri och jenny ska komma så vi kan åka till stranden! Även om det är sämre väder än igår så tror jag ändå att det kommer va härligt att va vid vattnet.

Igårkväll spenderades kvällen med underbara therese och vi hade en lite balkongfylla med vin:) Riktigt kul men direkt hon for somna jag som ett litet barn. Som alltid så sover jag dåligt och det var ingen skillnad med tors/fre natt så jag var trött..

Näe nu ska jag göra mej klar för stranden men innan dess måste jag hinna förbi systemet och fixa lite alkohol för kvällen.

See ya bitches,
Kram/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0