Promis

Jag tycker jag ha varit rätt aktiv idag faktiskt. Jag jobbade 10-19 sen drog jag direkt och handla massa viktiga, tråkiga grejer för mkt pengar. Sen drog jag hem till umedalen för att lämna över bilen eftersom jag blir billös denna helg. Men syster verkade inte vilja va hemma och hon hade inte med sej mobilen. Tydligen hade hon sprungit 2 mil och då fick jag ett litet ryck och va tvungen att gå på en promis (jag mena jogga?? så ambitiös är jag ju inte hehehe) och tvingade en död therese från soffan att gå på en 2 timmars promenad.

IAlf, har ju köpt massa i tisdags men hade ju som beställt skor från nelly.com och i tisdags så kom dom. Jag måste ju lägga upp så ni ser de fina skorna:)




Sen köpte jag en par lågaskor också men hittade inte bilden.

Så vad tycks, gillas?

Jag älskar dom ialf. Nu i helgen blir det utgång men jag vet inte vilka skor jag ska ha.. Jobbigt. Haha verkligen i-lands problem som jag har!

Oja, upp imorgon kl 07,00 och tvätta, wiie:S

Kram/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0