Midsommar

Då har midsommar passerat detta år också. Dock så hade jag sökt ledigt så jag kunde åka iväg till stugan. Stugan är äkta midsommarfirande för mig, har alltid varit det. Under helgen diskuterade jag med mina föräldrar om hur många år jag ha firat midsommar i stugan och vi kom fram att jag ha spenderat mellan 17-18 midsomrar i stugan. Jag är inne på min 21:a året i livet och har alltså spenderat sjukt många midsomrar där. Haha sjukt många år!

I år fick kom en ny människa till Skog, Min andra johanna ;) Och vi hade riktigt kul tillsammans, en härlig helg men henne och familjen minus syster yster då. Men hon hade säkert kul hemma i umeå:)





      





   

Det var några bilder ifrån Höga Kusten!

Kram/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0