Solen skiner underbart

Och här sitter jag och ska trampa iväg mot jobbet. Känns som man skulle vilja ha semester nu. Fy vilka lykostmänniskor som har det nu är!!!!

Nu har suttit vid balkongen och försökt få lite sol ialf. Nästa lediga dag då blire stranden (om vädret tillåter).

Lyssnar just nu på E.T med Katy Perry feat Kanye West och ååh vad jag tycker om den. Jag har lyssnat på den ca 2 månader nu och är fortfarande inte less. Det händer inte så med många låtar för mej. Intressant info va? haha;)


Gulliga Sara Johanna Taheri på stranden förra året tror jag;P

Bada, bada är det jag vill göra!

Kram /Sara

Kommentarer
Postat av: Taheri

fyyyyyyyy sara haha ;)

2011-06-29 @ 21:11:09
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0