Helgaktiviteter

Igår var jag och spendera pengar lite grann med käre Karin. Det sluta med 2 korgset till min garderob och självklart måste jag ju köpa lite kläder så jag kan fylla de nya lådorna. Köpte en kjol (som jag för övrigt hade igår när vi festa) och en kavaj från H&M. Korgsetet köpte jag på Rusta och hitta lite smått o gott där bla schampoo, tops, lotion osv..

Sen tog vi en mysig fika i jobbiga Coop haha!

Och kvällen blev PartAY. Käka middag med karin och gjorde oss klara sen drog vi tillbaka till mej ett tag och sen till Petro för att senare ta taxi till Corona.

Nu ska jag halsa vatten som fan och tagga match kl. 18. Inte bra att va bakis egentligen meen.
Kram/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0