Long time no seen

Men hallå, har jag en blogg? Oops..

Jag kan snabbt gå igenom mina månader som inte har uppdaterat.

Skolan kan dra åt ******* !! Så det blir inge skola detta år.

Imorgon börjar jag min öppningshelg och jag borde egentligen sova nu men jag kan inte. Jag har tyvärr fått igen mina sömnproblem, tror jag har sovit i snitt 4 timmar hela veckan.

Vi spelade en träningsmatch mot ett annat korpenlag igår och det var såå himla kul. Jag saknar verkligen innebandyn, det känner jag. Men korpen är en bra idé eftersom jag jobbar så oregelbundet och kan inte träna regelbundet. Men visst hade det varit skoj men divison innebandy men jag gillar korpenlaget som jag är i nu. Alla verkar vara trevliga och roliga människor.

I lördags var jag och mamma på stan och jag köpte nya kuddar till soffa från indiska. Väl spenderat med mina presentkort:)

Jag är även så stolt för min kära vän Josse som fick godkänt i kursen. BARA 3 av 30 klarade det. Well done frisen:D

Hösten är i full gång och värmen är påväg att lämna umeå. Kan den inte bara komma tillbaka?? Dumma vinter. Det enda positiva är julen som närmar sig med kallheten :)

Nää, nu ska jag se nyheterna och sen försöka sova ändå, även om jag är osäker om jag kommer kunna somna men..

Kram/Sara

Kommentarer
Postat av: Josefin

Puss! skolan står kvar! det blir när det blir, ingen panikas. jobba - res - och köp skor istället. Du verkar ha talang för det ;) lev bara livet. Det är ingenting du kommer ångra när du väl börjar plugga, de vill jag lova. Jag känner att jag blivit berövad den biten då jag inte hittade något jobb.

2011-11-07 @ 23:06:14
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0