Inredning. I love.

Nu är natthelgen avklarad och kommer åter om 6 veckor, jag längtar inte!

Vakna vid 14 snåret av en trevlig flicka som ville att vi skulle måla påskägg. Men så skoj tyckte jag, vårkänsla och allt. Jag kliver upp och drar upp bort gardinerna och vad ser jag: SNÖ?!?!?!?! What the fuck?
Försvinn. åk tillbaka. get the hell out of here. Vi vill inte ha snö.

Så tog jag mig hit med bussen dvs jag gick till stan, min skor blev dyngsura, kl var över 5 och det var inte plogat någonstans!

Men det mest underbara: Jag köpte en "Leva och Bo" tidning som för övrigt är min nya favorit tidning. Vi kollar igenom den och hittar massa underbara hemsidor.

http://www.oscarclothilde.com/sv/hem/

http://www.countrybymail.se/se/

GÅ IN OCH TITTA. Ni kommer att älska hemsidorna och jag har hittat massa som jag vill beställa. Så för alla er inredningsintresserade, gå in!

Nu börjar det lukta bränt så jag ska nog gå och hjälpa Frisén. Vi gör köttbullar, färdiglagade. Säger det något om hennes matlagningskunskaper? Jag dömer ingen, jag är ingen stjärna inne i köket heller.

Kram/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0